برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور خواف
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:به مناسبت 12 اردیبهشت ماه ، روز بزرگداشت مقام استاد ، جلسه هم اندیشی اساتید در دانشگاه پیام نور خواف برگزار گردید. این مراسم با تلاوت آیات کلام االله مجید شروع و پس از آن جناب آقای دکتر یوسفی سرپرست محترم دانشگاه ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام استاد و میلاد باسعادت امام علی (ع) (روز پدر) به اساتید و کارکنان محترم دانشگاه ، به بیان مواردی از جمله اهداف و رویکرد دانشگاه پرداختند. ایشان با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند دانشگاه باید کارخانه انسان سازی باشد ، از اساتید محترم خواستند در حوزه مسائل فرهنگی به همان اندازه که به حوزه تخصصی خود اهمیت میدهند توجه داشته باشند و دانشجویان را نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی روز آگاه نمایند. ایشان در ادامه به فرایند هایی که می تواند کیفیت آموزش را در دانشگاه ارتقاء دهد پرداخته و از اساتید تقاضا کردند که با ارائه نظرات و پیشنهادات خود دانشگاه را در ارتقاء کیفیت آموزش و همچنین فرایند جذب دانشجویان یاری رسانند. آقای دکتر یوسفی همچنین از تمامی کارکنان و اساتید دانشگاه بخاطر همکاری خوب خود در برگزاری همایش فرصتها و چالشهای فرهنگی و اقتصادی در دیار میراثهای ماندگار تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه جلسه کارشناسان دانشگاه مواردی در حوزه آموزش، حق التدریس و امور مالی و همچنین آشنایی اساتید با سیستم گلستان و مراتب ثبت و اصلاح نمرات میان ترم و سایر اطلاعات که به صورت کاربردی با دستگاه دیتا نمایش داده می شد بیان کردند.
همچنین در این جلسه از نقطه نظرات اساتید محترم برای بهبود کیفیت آموزش در دانشگاه و سایر موارد مربوط به دانشگاه و دانشجویان استفاده شد .این جلسه که ساعت 30/19 شروع شده بود تا ساعت 22 ادامه و بعد از پایان جلسه از اساتید محترم با صرف شام پذیرایی گردید.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر