بازدید رئیس کمیسیون آموزش مجلس و معاون وزیر علوم از پیام نور واحدخواف



ریاست محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر زاهدی به همراه تعدادی از اعضای این کمیسیون پس از شرکت در جلسه اداری شهرستان خواف از دانشگاه پیام نور خواف بازدید کردند.

در این بازدید معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم جناب آقای دکتر روشن، عضو هیئت رئیسه مجلس جناب آقای دکتر منادی، نماینده محترم شهرستان و عضو کمیسیون آموزش جناب آقای دکتر نگهبان، معاونت محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور جناب آقای دکتر بخشی خانیکی، ریاست محترم  دانشگاه پیام نور خراسان رضوی جناب آقای دکتر تقی زاده و ریاست محترم اداره حراست جناب آقای میرانی ایشان را همراهی می کردند.

در بدو ورود نمایندگان محترم مجلس و معاونت محترم وزیر علوم، جناب آقای دکتر یوسفی سرپرست مرکز، گزارشی از وضعیت موجود دانشگاه ارائه نمود.

قابل ذکر است که این واحد دانشگاهی از سال 82 در زمین اهدایی به مساحت 7 هکتار در بهترین نقطه شهر خواف شروع بکار نموده است و هم اکنون با بیش از 1400 دانشجوی فعال و بیش از 1000 نفر فارغ التحصیل با 4 عضو هیئت علمی و 12 کارمند اداری بعنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان فعالیت می کند.

در طی بازدید از مرکز آزمون بدون کاغذ، جناب آقای دکتر بخشی خانیکی ویژگی های این نوع آزمون ها که با استقبال دانشجویان روبرو شده است را صرفه جویی در مصرف کاغذ و مطلع شدن دانشجو از نمره خود بلافاصله پس از پایان امتحان دانستند.

در ادامه آقای دکتر زاهدی در جلسه ای با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه، از میزان امکانات موجود در واحد خواف اعلام رضایت نموده و با اشاره به پتانسیل های شهرستان در حوزه صنایع و معادن و نیز وجود یکی از قوی ترین تونل های بادی جهان در این منطقه خواستار تاسیس رشته های مرتبط با این صنایع در شهرستان شدند و افزودند 90 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه ها بایستی برای بازار کار و 10 درصد جهت توسعه مرزهای دانش تربیت شوند.

 

 



















 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر