برگزاری کارگاه آموزشی عوامل مؤثر در کاهش آسیبهای اجتماعی در دانشگاه پیام نور خواف
به همت امور فرهنگی دانشگاه و تشکل های دانشجویی، کارگاه آموزشی با تاکید بر موضوعات (اعتقادی، کسب و کار، امید و انگیزه و هویت) با حضور ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر یوسفی ، عضو علمی گروه معرف دانشگاه و امام جمعه محترم شهرستان رشتخوار حجت الاسلام و المسلمین دکتر طیبی، معاونت محترم جهاد کشاورزی شهرستان آقای مهندس عطار و ریاست محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آقای همه چیز فهم در دانشگاه پیام نور خواف برگزار گردید.
درابتدای جلسه دکتر یوسفی توضیح کاملی از هدف برگزاری این کارگاه بیان نمود. وی افزود علت اصلی برگزاری این گونه کارگاههای آموزشی ارتباط بیشتر دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه با وضعیت بازار کار و حوزه های اشتغال می باشد. دانشجویان پس از صحبتهای دکتر یوسفی سوالات خود را حوزه های مختلف مربوط به موضع جلسه بیان نمودند.

دکتر طیبی در خصوص مسائل اعتقادی و دیانت مواردی را بیان نمود و دانشجویان سوالات و نظرات خود را در این خصوص ابراز کردند. در ادامه جلسه  مهندس عطار به صورت مفصل مواردی را در خصوص نحوه اشتغال یابی و آشنایی دانشجویان خصوصا دانشجویان رشته کشاورزی و علوم دامی بیان کرد و دانشجویان هم مشارکت مطلوبی را در مباحث ایشان انجام دادند.
پس از سوالات دانشجویان آقای همه چیز فهم با توضیحاتی کامل به ابهامات دانشجویان در حوزه مسائل کار، وام های خوداشتغالی و سایر مشاغل پاسخ داد.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر